Sitemizden indirmis oldugunuz dosyalar her firmanın kendi isimleriyle tescil edilmis eserlerinin dijital kopyalaridir.Bu dosyalar size tanitim amaçli sunulmaktadir.Oyun,program,film dosyalarini bilgisayariniz da 24 saatten fazla tutmaniz T.C. yasalarina göre suç sayilir.Bu tür bir yasal islem de kralpaylasim.blogspot.com bu duyurunun yayinlanmasini takiben sorumluluk kabul etmeyecektir.

Pazar, Temmuz 31, 2011

Scarface/Full/Tek Link/235 Mb/SÜPER OYUN


Arkadaşlar bu oyun tavsiyemdir.Herkesin bildiği GTA yı seviyorsanız bu oyunuda daha çok sevceğinizden eminim.Oyunda ilk başını saymassanız GTA sayılır.İYİ EĞLENCELER...

-SİSTEM GEREKSİNİMLERİ-
İşlmeci:1.8 Pentium veya AMD
İşletim sistemi:Windows 2000/XP
RAM:256 Mb
Ekran Kartı:ATI Radeon 9200 ve ya NVIDIA GeForce FX 5500 ve 128 MB RAM ya da daha üstü
Boş Disk Alanı:2.9 GB


-OYUN LİNKİ-






3 yorum:

Adsız dedi ki...

Yukluon ınsallah calısır.

Adsız dedi ki...

bende yukluom bakalım olacakmı

MertCan dedi ki...

Bu Oyununu PS De Oynuyorum Card Olmadığı İçin Keydedemiyorum Bende

PCye indirim Dedim :D

Yorum Gönder