Sitemizden indirmis oldugunuz dosyalar her firmanın kendi isimleriyle tescil edilmis eserlerinin dijital kopyalaridir.Bu dosyalar size tanitim amaçli sunulmaktadir.Oyun,program,film dosyalarini bilgisayariniz da 24 saatten fazla tutmaniz T.C. yasalarina göre suç sayilir.Bu tür bir yasal islem de kralpaylasim.blogspot.com bu duyurunun yayinlanmasini takiben sorumluluk kabul etmeyecektir.

Pazartesi, Ocak 02, 2012

.:|FootBall Manager 2005/TÜRKÇE/Full/Tek Link|:.

-FootBall Manager 2005 TÜRKÇE-

Selam Arkadaşlar,
Bugün sizlere herkesin özendiği "fotbol takım menejeri" olmak isteyenlere bu duyguyu yaşatacak bir oyun sunuyorum.Bu oyun sayesinde takımınıza oyuncu alacak,maça çıkacak,transfer yapacak,para kazanacaksınız.Yani tam bir menejerlik oyunu...Daha fazla uzatmadan sizlere linki sunuyorum...İYİ EĞLENCELER...


-OYUN GÖRÜNTÜLERİ-





5 yorum:

Adsız dedi ki...

cixsim allah belanı vermeye oyun çalışmıyor boşu boşunada kotam gittidi ayıp be cixsim sana hiç yakıştıramadım:(:(:(

Adsız dedi ki...

Ben oyunu indirdim bomba gibi çalışıyor.Teşekkürler Cixsim

Adsız dedi ki...

Cix sime, (Hacı Said mi demeliydim yoksa :DDD) laf yok mükemmel bir paylaşım olmuş biz cixsim in uploaded ettiği oyunlarla büyüdük ancak cix sim paylaşımlara ara verdi, paylaşımlarının devam etmesini diler yayınladığı muhteşem photoshop videolarını çoğaltmasını ve engin tecrübelerinin bizlerle paylaşmasını temenni ederim...

Adsız dedi ki...

evet çalışmıyor dosyanın kurulumu hakkında bilgi verilmemiş sistem belirtilen yolu bulunamıyor falan diyo

Adsız dedi ki...

inşallah çalışır

Yorum Gönder